5 SEO misstag som gjorts av marknadsföringsbyråer

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Även om marknadsföringsbyråer investerar mycket tid och ansträngning i sitt arbete, kan de också göra SEO-misstag. Därför måste du vara medveten om eventuella misstag innan du börjar arbeta med ett sådant företag. När du börjar göra det, kommer det att bli bättre och vara bland något av de bästa där ute i hur det betalar sig.

Dålig sidhastighet

Cirka 70% av byråerna har en dålig sidhastighet. Detta är en av de viktigaste SEO misstag, eftersom de vill genomföra en bättre sida hastighet för andra företag. Ändå kan de inte ta in det nödvändiga värdet och stödet, vilket kan sluta vara ett problem hela tiden. Om du vet vad du får in och vad du kan förvänta dig, utbetalningen kan vara enorm, så försök att överväga allt detta och det kommer att vara mer än ok i slutändan.

Dålig intern länkning

Du behöver stora interna länkar för att denna process ska gå smidigt. Dåliga interna länkar visar att ditt företag inte utnyttjar de bästa SEO-metoderna. SEO misstag som detta kan hända ibland, men du måste se till att du undviker detta så mycket som möjligt. Annars kommer det att finnas problem och det är den sista typen av problem som du vill hantera. Att veta hur man hanterar en sådan fråga är en stor oro, så försök att överväga det.

Tunt innehåll

52% av alla byråer har tunt innehåll på sin hemsidor. Om du vill undvika SEO misstag som detta, måste du skapa bra innehåll som levererar massor av värde till kundbasen. Att göra det kommer att löna sig stor tid, men om du gör det rätt utbetalningen ensam kan vara bland några av de bästa oavsett situationen. Det ensam kommer att vara väl värt ansträngningen, så försök att överväga allt detta.

Dålig sökordsoptimering

47% av byråerna har faktiskt att göra med dålig sökordsoptimering. Det kan vara en av de stora SEO misstag du kan göra eftersom detta är en enorm missade möjlighet att främja verksamheten klokt och på ett professionellt sätt.

Oönskade sidor blir indexerade

Detta kommer att hända, men SEO misstag som detta bör inte visas i fallet med en marknadsföringsbyrå. Du måste verkligen räkna ut hur man hanterar denna process klokt och hantera det på rätt sätt. Ju mer du gör det desto bättre blir resultaten, så försök att överväga det så mycket du kan.

Som du kan se gör marknadsföringsbyråer också SEO-misstag. Det är olyckligt, men i slutet av dagen måste du se till att du arbetar med en byrå som inte gör den här typen av saker. Du vill studera byråerna, se om de du vill arbeta med faktiskt leverera stort värde och när du gör att payoff ensam kan vara en av de bästa. Kom bara ihåg att kontrollera för alla SEO misstag innan du åtar dig att arbeta med en viss byrå!

 

Kommentarer​

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste Kommentarer
    Scroll to Top